niedziela, 21 października 2012

Hej i czołem!


Witam serdecznie wszystkich czytelników. Prawdopodobnie nie zawojuje świata, a blog nie będzie super popularny. Ba! Ciekawe, czy w ogóle ktoś przeczyta pierwszy post :) Niemniej jednak postanowiłem spróbować.

Postaram się poruszyć tematykę dzisiejszej satyry oraz wielu innych kontrowersyjnych zjawisk, chociażby poprzez grafikę.
Omówię najważniejsze wydarzenia ze świata, choć i zdarzy się czasem wspomnieć co nieco  o mnie samym. Wszystko, by nie być nudnym jak przysłowiowe flaki z olejem :)
Publika pewna może być jednego - moich, ani czegokolwiek zdjęć tutaj nie będzie, bo to nie moje klocki. Reasumując - idioty z siebie również nie mam zamiaru robić, jak przystało na wiele gwiazd youtube (zaczynając od Niekrytego Krytyka). Niestety, powoli zaczyna wypływać mój światopogląd. Toć ledwo zacząłem :) Ponad to, można powiedzieć, że mam mało czasu, a prawdę mówiąc jestem leniwy i długie wypociny łatwo mi nie przychodzą.
Kto wie, może z czasem ktoś dotrzyma mi towarzystwa przy jakże obiektywnej ocenie otoczenia.

To tyle na start. Kolejny post ukaże się w bliżej mi nieznanym terminie. Ale coś będzie ;) Hej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz